Saturday, January 3, 2009

~selamat tahun baru~

aku ase masih blom terlambat lg nk wish new year kat korang sumer...
smoga dipanjangkan umur n dimurahkan rezekii..ehh..ape da..bunyi mcam wish hepy besday plak..hehe
smoga tahun ni lebih baik dari tahun2 yg sudah utk kita..

masuk je tahun baru..msti sll dgr "azam aku tahun nie..."
korang pun msti ade azam gak kan..tak pun..korang msti ade target korang yg korang nk capai tahun nie..
aku doakan korang sumer dpt capai ape yg korang azamkan..azam yg baik2 je la..haha

aku harap tahun ni lbih bgus dr tahun lepas..(walaupun 2009 ekonomi gawat..adeii)
kepada mbr2 aku yg final sem ni..all da best..
jgn jd kambing hitam mcm aku sem lepas..panas betol..
xpe..kite bukak buku baru..
buku lame buat pedoman..chewahh..cakap pandai jek aku nie..he

ok lah...
salam tahun baru buat sumer

~wslm~







No comments:

Post a Comment