Friday, January 9, 2009

AWARD...


(Award ape nih men..
leh dapat duit ke award nih...haha)..

1. copy badge '2008 Cute's Blogger Award' utk d ltkkn d blog anda...

2.Ceritakan siapa yang memberi Tag ini ..

  • nama beliau adalah emir faez bin arsad
  • beliau nih pernah mengatakan kat aku muke beliau iras2 Tom Cruise..
  • dikenali sbg mat dadah oleh kerana keadaan fizikalnya yg kurus n serabai..tp beliau bukanlah seperti yg digambarkan..beliau baek orangnye..(ko jgn kempas kempiskan idung ko emir...haha)
  • nak tawu lebih lanjut pasal beliau nih..sila lah ke blog beliau di alamat..http://jalaks.blogspot.com/...byk cite yg korang leh tawu sal die nih..

3. setiap blogger mest mnyatakan 10 fakta / hobi diri sdr sblm mmilih penerima award seterusnya (anda tlh d tag!!!!)

  1. aku org sarawak
  2. hobi aku men gitar..tp xpower pun...ceh..
  3. aku pernah dapat tawaran masuk MCKK tp aku tolak..ala..bukan best pun masuk MCKK..sumer laki..(dak MCKK jgn mara aaa..gurau jek..hehe)
  4. ske bace buku yg "berfaedah"..cth: apo..ujang..kreko..
  5. aku x pernah masuk disco
  6. sudah menjejakkan kaki ke great wall of china..sejuk ooo
  7. pernah digigit anjing time darjah 5..on da way nk g kelas fardhu ain..isk2
  8. pernah terjun dari tingkat satu mase aku duduk flat dulu..
  9. aku sgt sukakan kucing..
  10. pernah masuk IJN time kecik2 dlu...(IJN tu institut jantung negara)

4. anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya & mnyatakan nama mereka d blog anda..

aiseh...aku baru menapak kat dunia blog nie..celah mane pulak aku nak bagi 10 insan yg bakal menerima award nih..xpat sploh, 2 pun jadi la...

  1. Dani
  2. Gadisku

8 comments:

  1. ko jgn aku buat pengakuan sumpah lan..mane ade aku cakap muke ko cam tom cruise..cam tom n jerry ade arr..

    ReplyDelete
  2. hahaha...cubela ko bc btol2 ayat lan tuh...
    uik,muke lan cm muke tom ke cm muke jerry?ke mcm 2-2....kekeke

    ReplyDelete
  3. aisey mir..ko bace btol2 r dlu ayat aku..tu r..org suruh pakai spec xnak..haha

    ReplyDelete
  4. oo...cam tom n jerry ye..tom n jerry pun faymes gak r..

    ReplyDelete